Vad ska detta föreställa?

En blogg, tydligen. Jag har skapat ett namn åt mig själv i fjortiscyberrymden. Det är ruskigt skrämmande, men även lite spännande, faktiskt. Trodde aldrig att jag skulle våga skapa en blogg här på internet, där faktiskt alla har tillgång till den. Men vafan, om en vecka, efter praktiken sitter man kanske här helt inne i skiten. Det skrämmer mig, men risken finns, och visst är den ganska stor.

Aja, detta skall alltså vara min praktikblogg, verkligheten kommer att utspela sig på Inferno Online, Odenplan. Någonting säger mig att jag kommer beskriva resan mer än själva praktiken. Jag gillar de små detaljerna. Vad vore livet utan målande och vackra detaljer, egentligen?
För er som nu läser kan jag garantera följande: Få stavfel, få särskrivningar, stor bokstav efter punkt och korrekt grammatik till skillnad från alla andra värdelösa bloggar...
Glöm avslutningar på mina inlägg såsom: "chacha" eller "puss bloggen". Här skall det vara stilrent varesig ni vill eller inte.
På återhörande.

Kommentarer
Postat av: sötflicka

Jättefin blogg!



2010-12-13 @ 00:05:33
URL: http://claraagnespersson.blogg.se/
Postat av: Simon Pålsson

Roligt att se att du har utvecklats!

2010-12-13 @ 00:08:15
Postat av: Grannen!

Gullig blogg, jag kommer börja följa den:):):)

Postat av: Bone

Fan vad kul Emil!

2010-12-13 @ 19:10:37
Postat av: Bridgar

måfå på mängden

2010-12-13 @ 19:47:33
Postat av: Emanuel

Äntligen en vettig blogg.

2010-12-13 @ 20:18:25
Postat av: Sendberg

Jau , de var ett grymt tag sedan. Sen min lärarinna läste just en sådan speciell blogg som denna. All lycka till kära bloggn.

2010-12-13 @ 22:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0