Kort om fredagen

Ingenting att hurra för, nej.
Belöning, nej.
Ett hejdå, nej.
Våra arbetsledare verkade inte på humör, vi fick slita stenhårt. Vilket vi gjort hela veckan. Städade hela lokalen, bar leveranser, fixade massor på lagret. Besviken är bara förnamnet. Hårt besviken är jag.
Enda positiva var väl Alex, våran arbetspolare där, vilken snubbe gentemot de andra arbetarna. Schysst. Nästan i våran ålder dessutom, rolig som fan.
Fredagens hiss alternativt diss: Jakobs sockerkickar, han var totalt spårad, fick oss alla att garva upp hjärtat i halsgropen. Det bidrog med halsont, underbart.
Som ni ser blir avslutningen på bloggen inget vidare, men motivationen och orken sviktar. Däremot hoppas jag att ni alla som läst njutit av läsningen under veckan då bloggen haft extremt många läsare. Det trodde jag aldrig på förhand, men tyvärr så ser jag ingen framtid i mig själv som bloggare.
Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Clara Persson

Kommer sakna dina uppdateringar...ta dig en funderare!



Kom ihåg min hyllning på fb : "Nästa års storbloggare"



Tänk lite till. Bara lite. Du har ju onekligen vad som krävs!

2010-12-22 @ 14:23:28
URL: http://nyheter24.se/blogg/malmo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0