Hemmafru för en dag

Rubriken associationerar ni alla säkerligen till Desperate Housewives eller något liknande. Glöm det. Gör det inte.
Skillnaden är att jag inte sminkade mig, klädde upp mig eller dylikt, vilket de där Desperate-damerna gör dagligen, även fast att de inte ens jobbar.
Eftersom att vi skulle komma i en sådan liten trupp till jobbet idag tog vi alla ledigt idag, men imorgon är det dags för avslutningen för våran praktiktid på Inferno Online. Aldrig att jag missar det, trots att vi med största sannolikhet inte kommer att bli belönade, chansen finns, men den är minimal.
Men vi måste trots allt ta farväl av våran gedigna arbetskamrat Alex. Och förhoppningsvis får vi game:a en del. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0